30 Mart 2010 Salı

ŞAİRLERİN ŞİİRLERİYLE SÖYLEDİĞİ 35


Merhaba sevgili okurlar. Nasılsınız? Baharın ucu göründü ya, içinizi bir sevinç dalgası sarmadı mı? Tehlikeli aylardır bu aylar. İnsanın aklını başından alır. Orhan Veli’ye evine ekmek ve tuz götürmeyi unutturur böyle güzel havalar. Böyle güzel havalarda sevdalanılır. Sevda bahar yağmurlarıyla güzeldir. Nisan güneşlerine gizlenen neşeli yağmur damlalarıyla güzel. Sevdalandığım zamanlardan yüreğimden süzülen şiirleri araya hiç girmeden sizlerin beğeninize sunuyorum

….

115
Sen orda titresen ayazda
Ben burada donarım
Sen orda terlesen ilk yazda
Ben cehennemde yanarım
Ne yarınım umurumda ne dün
Senle yaşıyorum her gün

Aydın Göle
02 Nisan 2002

***  ***   ***

117
O günleri özlüyorum, eski günleri
Süt gibi beyaz, mutlu günleri
Bahçemdeki çiğ emmiş sarhoş çiğdemleri
Bizi biz yapan bütün demleri
Zaman ağırlığıyla bütün bütün
Bindi üstümüze, keder yağdırdı
Gülmeyi unuttuk
Kalbim ve aklım sende aşkım
Hasret kokuyorsun
Neden korkuyorsun, çık gelsene
Günler de hasret kokuyor
İstersen ben geleyim
O günleri özlüyorum, eski günleri
Süt gibi mutlu, senli günleri

Aydın Göle
08 Nisan 2002


***  ***   ***


118
Biliyorum, sen hayattan kaçmazsın

Aydın Göle
09 Nisan 2002

***  ***   ***


119
Unutulmaz sanılan neleri unuttuk
Belki izleri kaldı bizde ama unuttuk
Bunu da unutacağız
Gidilmiyor gidenle
Anıları dolacak avuçlarımıza
Birkaç eşya, bir iki resim
Göz yaşlarımız dökülür ellerimize
Hayat bekleyecek usanmadan
Usanmadan bizi davet edecek
Unutacağız, unutulmaz sandığımız her şeyi

Aydın Göle
15 Nisan 2002

***  ***   ***


120
Ya gir aklıma hiç çıkma
Ya çık aklımdan hiç girme
Böyle kararsız durma
Kaptan köşküne alacağım seni
Ürkek güvercinim

Aydın Göle
20 Nisan 2002


***  ***   ***


121
Güvercinim
Özgürlük olsun suyun iç kana kana
Özgürlük olsun göğün uç mavi mavi
Bulut bulut pembe umutlar giy
Sadece beni sev yeşil baharlar gibi
Çünkü seni seviyorum

Aydın Göle
21 Nisan 2002

***  ***   ***


122
Meleklere adını söyledim yandılar
Ben sevdandan yansam ne olur
Küllerini savurdum onların
Gökler bulutlandı
Rüzgar olup essem
Güneş sana doğsa her seher tepelerin ardından

Aydın Göle
21 Nisan 2002

***  ***   ***


123
Sağanak olsam yağsam üstüne
Sırılsıklam ıslatsam seni
Birde sevdiğim yüreğini
Hayat filizlense
Sevinç ve neşe
Çiçek açsa yüreğinde

Aydın Göle
22 Nisan 2002


***  ***   ***


124
Ateş bile sönmeye mahkum, acılarda dinmeye

Aydın Göle
22 Nisan 2002


***  ***   ***


125
Günaydın maviliklerin kızı
Kıskandırırsın çapkın yıldızı
Güneşle arkadaşlığına kızıp
Her sabah yok olurlar
Her sabah güneşi
Sen getiriyorsun dünyama

Aydın Göle
24 Nisan 2002


***  ***   ***


126
Ben kimim
Kavağa çıkan balık mı
Kendini kral sanan alık mı
Yolların delisi mi
Denizlerin yelkenlisi mi
Sen uç başımın üstünde
Güvercinim

Aydın Göle
24 Nisan 2002


***  ***   ***


127
Günaydın güvercinim
Kanatlarından gece mavisi damlıyor
Yıldızlara gitmek miydi niyetin
Gökyüzünde avare mi dolaştın
Bu maviye neden bulaştın
O mavine aklımı yitirdim

Aydın Göle
25 Nisan 2002

***  ***   ***


128
Gecenin içinde yıldız uğultusuydun
Bir yürek atımı mesafede duruyordun
Hiç belli değildi uyuyordun
Aya püf dedim uyuman için

Aydın Göle
26 Nisan 2002

***  ***   ***

Bu haftada yazımın sonuna geldik. Sizlere sağlık ve mutluluk diliyorum. Haftaya gene şiirlerimle buluşmak umuduyla.. hoşça kalın.



Yazışma Adresim: www.goleaydin@hotmail.com


Yayın Tarihi: 28.03.10 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder