20 Nisan 2010 Salı

ŞAİRLERİN ŞİİRLERİYLE SÖYLEDİĞİ 38


            Merhaba sevgili okurlar. Tekrar birlikte olmanın o büyük mutluluğuyla sizlere bu günkü şiirlerimi araya hiç girmeden kesintisiz aktaracağım. Umarım beğenirsiniz. 

.....

155
Seni geceye koydum
Ay; ışığını gördü ağladı
Gündüze koydum
Güneş bana darıldı
Kalbime koydum içim aydınlandı
Önümü göremez oldum

Aydın Göle
17 temmuz 2002

***   ***   ***

156
Gerçekle örtüşen yerin insanları
Hayatı yıkamak için kötülüklerden
Gözyaşlarınıza ihtiyacım var
Bir damlası yeter
Bir asrın kirini yıkamaya
Bir damlası

Aydın Göle
18 temmuz 2002

***   ***   ***


157
Özler mi özlenen özleyenini
Yoksa bilmez mi özlenen özlendiğini
Uzak limanlardan, özlem gemisi
Demir alıp gelse lafı güzaftır gerisi

Aydın Göle
19 temmuz 2002

***   ***   ***

158
Gece mavi, yıldız mavi
Sevdiğim, içim mavi, dışım mavi
Sevdiğim kuş olmuş uçuyor masmavi
Bir mavi uyku alsın koynuna
Uyku mavi, rüya mavi

Aydın Göle
20 temmuz 2002

***   ***   ***

159
Beni burada arama
Karıştım bulutlara
Rüzgarlara teslim oldum
Yolculuk uzaklara
Uğradığım kentlere
Sağanak olup yağarım
Seni sorarım herkese
Bulamam ona yanarım

Aydın Göle
20 temmuz 2002

***   ***   ***

160
Kafamın içi
Sabırsız ve acemi davulcuların elinde
Kalbime itfaiyeler yetişmiyor

Aydın Göle
21 temmuz 2002

***   ***   ***

161
Sen bende büyüyen dere
Yolları açtım kedere
Okyanuslara koştum
Söndürmek istedi ateşimi su
Ben daha çok yanmak istiyordum
Hiç gelir yanma korkusu

Aydın Göle
21 temmuz 2002

***   ***   ***

162
Şarkılar içini yakmasın
Gözlerinden nehirler akmasın kalbine doğru
Çünkü yalan söyler anılar
Zaten sevda bir masaldır
Sen var mıydın sahi
Yoksa sende masal mıydın

Aydın Göle
22 temmuz 2002

***   ***   ***

163
Sen gül yataklarda yat
Ben taşı yastık ederim
Mis kokulu kavun gibi uyu
Ben başında nöbet beklerim

Aydın Göle
22 temmuz 2002

***   ***   ***

164
Niye uyumuyorsun
Acı mı çekiyorsun benim gibi
Kılıcı bir kere vur boynuma
Başım o dakika düşsün gövdemden
Hiç üzülme vur da git
Hem cellatların içi yanar mı hiç

Aydın Göle
22 temmuz 2002

***   ***   ***

165
Celladını seven hükümlüyüm ben

Aydın Göle
22 temmuz 2002

***   ***   ***

166
Ay ışığım
Çok karışığım
Gel de çöz beni
Bırakma kurda kuşa
Sevgimi sürme yokuşa
Kalbim sana açık
Sevginden aklım kaçık
Kayıp kent gibi gez beni

Aydın Göle
24 temmuz 2002

***   ***   ***

167
En koyusundan lacivert
Yalvardı “bana yardım et!”
Fırçadan beyaz serptim
Lacivertin içinde tektim
Gündüzden geceye sektim
Uykundan rüyana aktım

***   ***   ***

168
Yazmazsam bu şiiri
Güneş prematüre doğar
Günü küvezde büyütürüz
Belki hiç büyümez ölür
Benim gibi
Al beni, yaşat beni.

Aydın Göle
25 temmuz 2002



İyi pazarlar sevgili dostlar. Haftaya gene şiirlerimle görüşmek üzere esen kalın, Allah’a emanet olun.


Yazışma Adresim: www.goleaydin@hotmail.com

Yayın Tarihi: 18.04.10


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder