18 Mayıs 2010 Salı

ŞAİRLERİN ŞİİRLERİYLE SÖYLEDİĞİ 40


Merhaba sevgili okurlar. Bu hafta geçen haftadan daha huzurluyum. Geçen hafta annem kalp ameliyatı olacak diye gergindim. Annem pazartesi günü ameliyat oldu, tedavi süreci devam ediyor. Çok şükür iyi yönde gelişmeler sürüyor. Allaha ne kadar dua etsek az. Sizlerden de dua istemiştim, ilgisini eksik etmeyen herkesten Allah razı olsun. Bu arada kan arayışımıza canla başla koşan kan kardeşim Şenay Demircioğlu’nada çok çok teşekkür ederim. Onun sayesinde zorluk yaşamadık. Kan verenlere de nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum.

Bugünkü şiirlerimi, bir tanesi hariç, hepsini gönderilmemiş ayrılık şiirlerimden seçtim. Gene araya girmeden olduğu gibi aktarıyorum. Fazla söze gerek yok, çünkü duygularımı şiirleri okuyunca anlayacaksınız.

….    ….    ….


YOLLANMAMIŞ ŞİİRLER

7
Kırışmış kumaş gibiyim
Dudaklarım uçukladı, patladı
Yüzümde bedenimde sivilceler
Yüreğimde ateşler yanıyor
Ağır ağır kanıyor yüreğim
Buda olacakmış demek, buda olacakmış
Olmasa şaşardım, olmasa
Kırışmış kumaş gibiyim

Aydın Göle
29 temmuz 2002

***   ***

8
Beni bıraktın aşkınla baş başa
Baş edemiyorum onunla,
en çokta akşam üstleri..
Renkler dönünce kızıla
Bir sinsi hüzün çöküyor yüreğime
Kara bir bulut gibi
Çisil çisil yağmur yağıyor
Usul usul ağlıyorum
Herkeste sana benzeyen bir şey var
Kiminin kaşı gözü, kiminin ağzı burnu
Hepsini toplasan bir sen etmez
Kime baksam seni buluyorum
Nereye baksam ordasın
Beni bıraktın aşkınla baş başa
Onunla baş edemiyorum
Ah!.. bir görsem seni

Aydın Göle
29 temmuz 2002

***   ***

9
Hasretinden fırınlarda kavruldum
Ayrılık rüzgarı esti dört yana savruldum
Ya gel bir kere gel göreyim
Ya ecel gelsin ben can vereyim
Bu can oldukça bende
kurtulamam sevdandan

Aydın Göle
29 temmuz 2002

***   ***
10
Aynı göğe bakıyoruz
Aynı yıldızı görüyoruz
Soluduğumuz hava aynı
En uzak yıldız bana senden yakın
Seni göremiyorum onu gördüğüm gibi
Ne olur bana dön, ne olur sev beni
Uzaklarda durma öyle ne olur
Geceler yorganımız
Ay fenerimiz olsun gel

Aydın Göle
29 temmuz 2002

***   ***

12
Çok korkuyorum
Beni unutacaksın biliyorum
Bu yüzden göz yaşlarım dinmiyor
Bu yüzden ağlıyorum
Bu sabah
gözyaşlarımla çiçekleri suladım
Her damlada
biraz daha boyunlarını büktüler
Bir daha çiçeklenmezler eminim
Eminim yandıklarına gözyaşlarımdan

Aydın Göle
30 temmuz 2002

***   ***

13
Sana hiç veda etmeyeceğim
Seni sonsuza dek bekleyeceğim
Her sabah yanımdaymışsın gibi
Gülücüklerini düşünüp düşünüp
Sana günaydın diyeceğim
Her gece, yeşilinde boğulduğum
Gözlerini öpeceğim
Seni
meleklerin kanadına bırakmadan önce


Aydın Göle
30 temmuz 2002

***   ***   ***

Aşağıdaki şiir sevgiliye gönderilmiş şiirlerden biri. Ayrılık anında sevgiliye sitemin bini bir paradır ya, bu şiirle sevgiliye ah etmeyi değil, sitem etmeyi seçmiştim. Eee boşuna söylenmemiş, “ayrılık sevgiye dahil.” Rahmetli Atilla İlhan böyle demişti.

GÖNDERİLMİŞ ŞİİRLER

172
Yalnızlık hazin hikaye
Oynanan bir kişilik oyun
Kostümler dekorlar pespaye
Denizi durgun, sessiz koyun
Ne limana uğrar,
ne uzaktan geçer bir gemi
Geçse de günler unutturamaz seni
Doğarken yalnız doğdum
Ölürken yalnız öleceğim
Bir kadın doğurdu beni
Bir kadın da öldürecek
Yani sen.. Yani sen..

Aydın Göle
30 temmuz 2002

***   ***

Gene yollanmamış şiirlere dönelim.

….    ….    ….

YOLLANMAMIŞ ŞİİRLER

14
Gene yıldızlar üşüştü başıma
Seni sordum, görmemişler hiç
Parlak ışığın güneşi kör eder
Seni nasıl görsünler ki..
Bana uzak yıldızımsın
Benden uzak yıldızımsın
Ulaşamıyor, dokunamıyorum sana
Sen yaşamam için lazımsın
Yüreğim sabah meltemleriyle
Serinlesin gel!
Günü yüklenip umutlarla gel bir tanem!

Aydın Göle
31 temmuz 2002

***   *** 

15
Aşk!
Ey aşk!
Heyecan fırtınalarıyla sürprizler taşırsın içinde
Beni hiç terk etme
Sevdiğim bıraksa da sen bırakma beni
Ne kadar çilen varsa razıyım
Yak, ateş olup en harlı
Boğ, hırçın bir deniz olup,
Boynuzu kurtlu boğalar gibi
Üstüme üstüme gel durmadan
Havada oksijen azalsın varsın
Varsın nefes alamayayım..
Ne kadar çilen varsa razıyım,
Ayrılık verme
Ayrılığa dayanamamış dağlar,
Ben nasıl dayanayım
Hem ben dağ mıyım
Beni dağ mı sandın
Aşk!
Ey aşk!
Beni terk etme!
Kim olsa severim o zaman,
Kim olsa severim
Kimseyi onun kadar sevemem fakat
Sevdiğimi ver bana ey aşk!
Sevdiğimi ver bana

Aydın Göle
31 temmuz 2002

….   ….   ….

İyi pazarlar sevgili okurlar. Her Pazar sizleri mutlu ve umutlu bulmak dileğiyle hoşça kalın.



Yazışma Adresim: www.goleaydin@hotmail.com


Yayın Tarihi: 02.05.10 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder