3 Ekim 2010 Pazar

ŞAİRLERİN ŞİİRLERİYLE SÖYLEDİĞİ 58

Merhaba sevgili okurlar. En son 5 eylül 2010 Pazar günü şiirlerimle yayınlanan bu köşede aradan nerdeyse bir ay geçtikten sonra tekrar şiirlerimle karşınızdayım. Bilmiyorum farkında mısınız, gazetemizde bir farklılık var. Yeni yazarlarla daha güncel ve daha aktif olmaya başladık. Gazetemizin sahibi Adnan bey hedefimizin bundan sonra tirajımızı arttırmak olacağını söylemişti. Gelişmelerde bu yönde. Bu daha çok okura ulaşmak ve daha çok okura seslenmek demek. Sesimizin ulaştığı kitlenin artması bizleri sevindirir elbette. Ama okurlarda bu sese sesleriyle cevap vermeleri gerekir diye düşünüyorum. O durumda karşılıklı iletişim kurulur. Her iletişim etkileşim demektir. Bunun için tercih ettiğiniz yazarların e-posta adreslerine öneri, istek ve şikâyetlerinizi yazın, yada gazetemizin telefonlarını arayarak bizleri yalnız bırakmayın.

Bu pazarda şiirlerin arasına girmek istemiyorum. Gene gönderilmemiş, ayrılık sonrası sevgiliye yazılmış şiirlerle sizleri baş başa bırakıyorum. Umarım beğenirsiniz

******

93

İçimde bir yara kanıyor, tedavisi yok.

Bin yıllık ihtirasları kaşıdım, günahımla yüzleştim.

Ne güçsüzüm Tanrım!

Devrim bitti mi?

Ya umutlar?..


Aydın Göle

20 ocak 2003


94

Hangi sorular sorulmalı, sorulacak sorular

Sorular meselelerde mi gizli yoksa

Görüngülere kanma

Yüzüstü bırakır giderler bir gün

Ellerinde koskocaman bir hiç kalır


Aydın Göle

20 ocak 2003



95

Ne sihirdir ne keramet

El çabukluğu marifet

Çakıl taşlarını altın

Altınları bakır

Kralları fakir yaptım

Fakirleri çivi yataklarından kurtardım

Neredesiniz?


Aydın Göle

20 ocak 2003


96

Yağmurlar dinmedi

Gene ağlıyor gökler

Bilmem daha ne kadar yağar

Günler haftalar mı sürer

Aylar, yıllar mı

Utanmayın ağlayın yağmurla

Giden sevgilinin ardından

Gören nasılsa anlamaz ağladığınızı

Ben ağlayamıyorum

Bir mısra bile düşüremedim

Şiir tükendi Ben ağlayamıyorum

Söze ne hacet Dilim tutuldu

Ben ağlayamam öfkem var

Ben ağlayamam

Kendimle barışık değilim bugün

Sevmiyorum kendimi

Onu sevdiğim kadar

Bu yüzden kıyamıyorum

Kıyamam ona


Aydın Göle

21 ocak 2003


97

Efsaneleri yaşamak buysa

Efsanenin içindeyim

O zaten efsane

Bir sınav mı var

Burası sanki dershane

Allah’ım beni deniyor musun

Ahretten önce sırattayım


Aydın Göle

21 ocak 2003


98

Geri döner baharla

Bütün göçmen kuşlar

Sende dön güvercinim

Gök kuşağının altından

Gel pencereme

Yada omzuma kon

Sabır kaynayan kazandır

Taşı artık

Hasretin benden büyük

Beni aştı artık

Hasret sürgünlerindeyim

Sensizlik günlerindeyim


Aydın Göle

21 ocak 2003


99

Gece olacaksa

Sabahı olmalı

Sabah olacaksa

Seheri olmalı

Seher olacaksa

Meltemi olmalı

Meltem olacaksa

Yar yanında olmalı

Yar olacaksa

Sevecen eli olmalı

Her seven

Biraz kaçık

Biraz uçuk

Biraz deli olmalı

Uzun yağmurların ardından

Tertemiz güneş doğmalı

Ağaç olacaksa

Üstünde ötüşen kuşlar

Altında öpüşen çiftler olmalı


Aydın Göle

22 ocak 2003



100

Ben uyumuyorum

Yıldızlar gözünü kırpmadı henüz

Sende katıl türkümüze

Ağlamaktan, gülmekten sarhoş

Sabahları karşılayalım

Hasretinle eskidiğim

Al beni avuçlarına

Demir leblebiydi hasretin

Çiğnedim çiğneyemedim

Diş kalmadı ağzımda

Yutulmuyor bir türlü

Senli günler unutulmuyor bir türlü

Büyüdükçe hatıran

Devleşiyor hasretin


Aydın Göle

30 ocak 2003


101

Kadife yanağın değince yanağıma

Güvercin kanadı ellerini

Teslim edince avuçlarıma

En azgın kederler dinerdi

Petunyalar açardı

Yalan riya utanırdı

Kaçardı hayatımızdan


Aydın Göle

04 şubat 2003

******

Bu haftalıkta bu kadar sevgili dostlar. Tekrar buluşmak dileğiyle..


Yazışma Adresim: www.goleaydin@hotmail.com

Bütün yazılarım...: http://hayatintatlarivehayatindusundurdukler.blogspot.com


Yayın Tarihi: 03.10.10


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder