28 Şubat 2014 Cuma

ŞAİRLERİN ŞİİRLERİYLE SÖYLEDİĞİ 36

Merhaba! Bu pazarda sizlerle beraber olmak ne güzel. Şiirlerimi size sunmaktan büyük keyif alıyorum. Karşılıklı etkileşim içindeyiz umarım. Sizlerden bu konuda elektronik postama iletilerinizi bekliyorum. Tek taraflı sohbet etmeyi bırakmanın yolu bu.

Bu sevda şiirleri hakkında düşündüklerinizi yazmanızı istiyorum. Bu güne kadar gazetemizde yayınlanan bütün yazı ve şiirlerim hakkında eleştiri ve düşüncelerinizi belirtmenizi istiyorum.

Bugünde şiirlerin arasına girmeyeceğim. Kesintisiz okumak sanırım daha hoş olur.

...

129
Gece salıncakta sallanırken
yıldız saydın mı
Gökkuşağıyla bulutlardan
yere kaydın mı
Ben bunları yapamadım
yapmamda zor güvercinim
Sana her akşam uyanılacak
uykular dileyenim

Aydın Göle
27 nisan 2002
….

130
Biliyorum beni seviyorsun
Sus konuşma, gözlerinle söylüyorsun
Sözün tükendiği yerdeyiz
Biz dilsiz sevgi ülkesindeyiz

Aydın Göle
29 nisan 2002
….

131
Sana iki yıldız arasında
salıncak kurdum
Melekler başında nöbetçi sabaha kadar
Yeşil gözlerine güzel rüyalar
Bebekler gibi masum uyuman için

Aydın Göle
02 mayıs 2002

….

132
Gözlerin gözlerimi aradığında
Gülen yüzlü aya bak geceleri
Seni benim gözümle görsün diye
Ona verdim gözlerimi
Sana her yerden bakıp, gülümseyen
O değil, benim yüreğimdir

Aydın Göle
05 mayıs 2002

….

133
Kılıç kınına
Sevgin kalbime
Sığmıyor
Ne kadar küçük
Şu kalbim

Aydın Göle
08 mayıs 2002

….

134
Gece kanatlarını açma
Siyah bulaşmasın bahtına
Pembe şafaklara sakla hevesini
Kimse erişemez tahtına

Aydın Göle
18 mayıs 2002

….

135
Geceler kapkara
Geceler göz göz sigara
Kanarken kalpteki yara
Teslim oldum efkâra
Sitemler yükleyip rüzgâra
Sana bulutlar yolladım

Aydın Göle
19 mayıs 2002

….

136
Güvercinim uç biraz
Kanadını aç biraz
Bizim buradan geç biraz
Suyumuzdan iç biraz
Mayısta güller açar
Dalları basar kiraz
At kederi içinden
Yüzün gülsün bembeyaz

Aydın Göle
23 mayıs 2002

….

137
Hasret tufanı kopar gecede
Sığınağım hayalin olur
Boğulurum sabahlar olmadan
Hayalin yorgun, ben yorgun
Sensiz doğan güneşe küserim
Yapayalnız gezerim kuytularda

Aydın Göle
01 haziran 2002

….

138
Beni özledin mi
Rüyalarına giriyor muyum
Uyanıyor musun uykunun yarısında
Buz gibi bir ter sarıyor mu bedenini
Gözlerin dalıyor mu kıyısız denizlere
Sende bencileyin
Düşmüşsün sevdaya

Aydın Göle
02 mayıs 2002

….

139
Yolunu şaşırmış,
Rotasını kaybetmiş
Gemi gibi gözlerin
Çarpıp duruyor bana

Aydın Göle
02 mayıs 2002

….

140
Sen gelene kadar
Hayatı dondurdum
Dondurdum kalbimi
İçini buz doldurdum
Ölmemek için hemen
Dondurmaya buladım
Şu yorgun bedenimi
Sensiz güzelliği neylerim

Aydın Göle
03 mayıs 2002

….

141
Ben zır deli zerdali
Kalbine sevgi
Gözüne, gözlerine umut
Hayatına mutluluk vermek için
Dalımdan koptum
Avuçlarına al beni, gecelerine

Aydın Göle
07 mayıs 2002

….

Günler yumak olsa
Ayrılık uyumak olsa
Günler sarılsa birbirine
Biz ayrılıktan uyansak

Aydın Göle
19 mayıs 2002

***

İyi pazarlar sevgili okurlar. Yarın günlük yazılarımla gene karşınızda olacağım. Şimdilik hoşça kalın.

Yayın Tarihi: 16.02.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder